• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Ansöka om 600000 lendo?

  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
687
Poäng
607
Sökte idag lendo fick erbjudande 350000 på coop som jag tog kommer det bli utbetalt eller brukar de neka i efterhand?
Sökte du 600k? Funderar också på att göra det och se hur mycket man får. Skulle egentligen vänta till hösten men har 0.7% i uc betyg så inte dumt söka nu. Sen går mina 2 sista ff ut i oktober och då kan jag söka få ner resten i november tänker jag
 

Arbetsnarkomanen

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
18 December 2021
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
8
Poäng
32
Sökte du 600k? Funderar också på att göra det och se hur mycket man får. Skulle egentligen vänta till hösten men har 0.7% i uc betyg så inte dumt söka nu. Sen går mina 2 sista ff ut i oktober och då kan jag söka få ner resten i november tänker jag
Jo det stämmer du har bra förutsättningar sök om du vill annars vänta
 

Squashen

V.I.P
Poäng: 607
Blev medlem
22 December 2021
Meddelanden
733
Mottagna reaktioner
687
Poäng
607
Om man är medlem hos Coop brukar man få ränterabatt. Kanske först bli medlem och sedan söka lånet?
Precis, det som är planen. Hur vet man om man är medlem? Jag har ju sedan tidigare coop kort och samlar poäng vid köp och så, antar att det är det som avses?
 

Arbetsnarkomanen

Aktiv medlem
Poäng: 32
Blev medlem
18 December 2021
Meddelanden
34
Mottagna reaktioner
8
Poäng
32
Fick lånet godkänt idag känns som ett berg har släppt nu bara vänta på utbetalning sen släcka alla småkrediter och smålån o inte hamna där igen kommer minska mina månatliga utgifter med över 10000 inte räknat exakt
 

Kash

Kunnig medlem
Poäng: 217
Blev medlem
8 Januari 2018
Meddelanden
128
Mottagna reaktioner
76
Poäng
217
Fick lånet godkänt idag känns som ett berg har släppt nu bara vänta på utbetalning sen släcka alla småkrediter och smålån o inte hamna där igen kommer minska mina månatliga utgifter med över 10000 inte räknat exakt
Vad fick du för ränta?
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp